Voordelen van mediumchat

Wij proberen voor de klant de beste chat te zijn en voor de consulent de beste werkgever. Dit doen wij door transparant te zijn en door de verwachtingen waar te maken. Op deze pagina zullen de voordelen voor zowel de klanten als consulenten worden beschreven.
 
Voor de klanten:
Vroeger ging men op bezoek bij een medium of belde men een paragnost op. Op onze site hoeft de klant niet naar een medium toe, maar kan de klant achter zijn of haar computer op een eenvoudige manier contact hebben met een medium. De klant hoeft niet lang te wachten op een antwoord, want de klant kan alleen chatten met een medium als die online is. Chatten is in allerlei opzichten fijner voor een klant.  

De voordelen van een chat zijn :
  • Je kunt rustig nadenken over wat je wilt vragen;
  • Je kunt chatten vanuit je eigen veilige omgeving;
  • Je hoeft niet van te voren een afspraak te maken;
  • Chatten is minder intimiderend dan telefooncontact;
  • Je kunt het gesprek achteraf fijn nalezen;
  • Geen hoge telefoonrekeningen
  • Veel keuze uit allerlei consulenten met verschillende gaven
     
Je krijgt geen onverwachte hoge telefoonrekeningen. Je bepaalt namelijk zelf hoeveel contactminuten je van te voren koopt. Als deze minuten op zijn, moet je nieuwe minuten kopen voordat je verder kan chatten. De klant weet dus precies hoeveel geld hij/zij heeft uitgegeven aan de chat. Op deze manier ligt de controle altijd bij de klant.

 

Het voordeel van Mediumchat

  • Gratis kennismaken
    Wij bieden onze potentiele klanten een gratis kennismakingsconsult aan. Op deze manier maakt de klant kennis met een medium en ons systeem. Als de klant tevreden is over onze werkwijze, kan de klant zelf chatminuten kopen. Op deze manier is Mediumchat zeer laagdrempelig en prettig om mee te werken.
     
  • Fotoreading
    In onze chats kan de klant zijn of haar eigen foto’s tijdens het gesprek uploaden voor een fotoreading. Dit zorgt ervoor dat de consulent zich nog beter kan invoelen op de persoon of in de situatie.
     
  • Een gratis gesprekverslag
    Onze klanten krijgen na elk gesprek een gratis gesprekverslag. Dit is zeer prettig voor de klant, omdat veel klanten na een intensief gesprek vergeten wat de consulent precies heeft gezegd. Door het gesprekverslag, kan de klant het gesprek op elk moment nalezen.  Op deze manier kan de inhoud van het gesprek rustig worden verwerkt en misschien worden nabesproken met naasten.
     
  • Consulenten stellen zich voor
    Al onze consulenten hebben uitgebreide profielen. Op deze manier kan de klant een duidelijk beeld krijgen over de consulent. Dit zorgt ervoor dat de klant tijdens het gesprek voor een minder grote verrassing komt te staan. De consulent geeft namelijk een duidelijk beeld van zichzelf weer in zijn of haar eigen profiel. Het voordeel van de uitgebreide profielen is dat dit veel vertrouwen geeft voor zowel de klant als consulent. Je kunt op de profielen ook reviews van andere klanten die jou al zijn voorgegaan.

 

De voordelen van Mediumchat voor onze consulenten:

Voordat een medium aangenomen wordt bij Mediumchat, wordt deze medium goed gescreend. Dit doen wij om onze kwaliteit te waarborgen. De medium wordt getest op zijn of haar paranormale kwaliteiten. Daarnaast vragen wij na elk chatgesprek om een feedback bij de klanten. Door middel van de klanten feedback komen wij erachter op welke punten de consulent zich kan verbeteren. Als wij erachter komen dat de consulent zich in een bepaalde vaardigheid kan verbeteren, helpen wij diegene hiermee. Dit kan zijn door een coachingsgesprek of door een training. Alle consulenten die werkzaam zijn voor Mediumchat, worden goed begeleid en zijn goed getraind.
 
Leuk team:
Bij Mediumchat werk je in een leuk team. Wij hebben veel consulenten in dienst. Met deze consulenten werk je indirect samen. Het is daarom ook meer dan normaal dat je elkaar wel eens vraagt om tips. Wij komen jaarlijks bij elkaar voor een borrel. Dit doen wij zodat elke consulent kennis met elkaar kan maken. Het team wordt hierdoor hechter: “samen staan we sterk”.
 
Leuke klanten:
Bij Mediumchat hebben wij leuke klanten. Het leuke aan onze klanten is, dat iedereen een andere achtergrond heeft. Alle klanten hebben stuk voor stuk verschillende vragen. Het is leuk en leerzaam om met verschillende mensen te praten en deze te kunnen helpen. 
 
Prima vergoeding:
Mediumchat betaalt je factuur doorgaans in de eerste week van de opvolgende maand. Elke Medium krijgt per chatminuut betaald. Je hebt zelf invloed op hoeveel uren je werkt. Natuurlijk vinden wij het wel belangrijk dat consulenten regelmatig beschikbaar zijn.